عشاق الرومانسيه
اهلا بك زائرنا الكريم
منتدانا مفتوح لك ولكل زائرينا
ولانجبر احد علي التسجيل
ولكن يسعدنا انضمامك الينا SmileSmileSmileSmileSmileSmile

عشاق الرومانسيه


 
الرئيسيةعشاق الرومانسيهالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لكل طلبه صيادله

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 135
تاريخ التسجيل : 25/07/2009
الموقع : www.shababkool4ever.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: لكل طلبه صيادله   الإثنين فبراير 22, 2010 4:07 pm

هديتى لكل صيادلة أعضاء منتدانا الجميل ***أحلى جامعة***
طبعا زى ما احنا عارفين فى ظل توكيد الجودة بتاع الكلية ....طبعا الابحاث المطلوبة كتيرة مننا
احنا جبنا لك المكتبة بتاعة الكلية على جهاز الكمبيوتر ....يالا يا عم شد حيلك
ولهذا أقدم لكم موسوعة من الكتب الصيدلية- الصيديلة فقط - اللى محتجينها فى الابحاث أو زيادة المعرفة الصيدلية بوجه عام
طبعا اكيد فى طلبة مثقفة بتحب الزيادة وعلى رأى المثل البحر بيحب الزيادة حمل زى ما انت عاوز من الكتب فى جميع الفروع -حتى فروع طب اللى علينا- كله ده فى موقع واحد
----اتفضل يا دوكتور-----
__________________

إذا سجدت فأخبره بأمرك سرا ..
فإنه يعلم السر وأخفى ..
ولا تسمع من بجوارك ..
لإن للمحبة أسرار ..
وابعث رسائل وقت السحر ..
مدادها الدمع وقراطيسها الخدود وبريدها القبول !!

*********************
##ادخل ومش هتندم##
http://alqaree.com/
*********************

اذا سأل أحدكم الله الجنة فليضم اسمي الى اسمه فإني أحب أن اجاوره فيها

_________________

.................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shababkool4ever.ahlamontada.com
 
لكل طلبه صيادله
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عشاق الرومانسيه :: منتديات التقنيه :: قسم الابحاث العلميه لطلبه الكليات والمدارس-
انتقل الى: